شرکت Whatsapp و بررسی ویژگی‌های اضافه شده
نوشته شده توسط : ناصر

ین تمامی سرویس‌دهندگان در زمینه ارتباطات اینترنتی یا همان سرویس‌های پیام‌رسان، شرکت تلگرام موفق شده تا با ارائه بهترین امکانات خود را در رده نخست این برنامه‌ها حفظ نماید، انجام این کار مهم با تعداد بالای برنامه‌های موجود درسطح جهان، نشان‌دهنده فعالیت و ایده‌پردازی‌های گسترده این شرکت است. یکی دیگر از قدیمی‌های این کار شرکت Whatsapp بوده که به دلایلی نتواسته موفقیت‌های خوبی را به دست آورد اما الان مدتی است که خبرهای زیادی را از آن شنیده‌ایم، این شرکت سعی کرده تا با ارائه خدمات بهتر بتواند جایگاه خوب خود در گذشته و چه بسا بهتر از آن را برای خود به دست آورد. قصد داریم تا یکی دیگر از ویژگی‌های جدید آن را برای شما مورد ارزیابی قرار دهیم.

شرکت Whatsapp و ایده جدید آن

علاقه‌مندان به سایت پارسی وان؛ همانطور که استحضار دارید، شرکت Whatsapp چندی پیش اعلام کرد که برای سیستم‌عامل‌های Android و i.o.s شگفتی‌هایی را آورده که یکی از آن‌ها راحت‌تر شدن ضبط صدا است.

شرکت Whatsapp

تغییر در ویژگی ارسال Voice

شما برای استفاده از قابلیت ضبط و ارسال Voice باید گزینه مورد نظر را در گذشته فشار داده و تا پایان صحبتتان آن را در همان وضعیت حفظ می‌کردید، موردی که در برنامه تلگرام نیز وجود دارد، اما این شرکت با این ابتکار تنها شما را قادر ساخته تا با یک فشردن کار را به اتمام برسانید و دیگر نیازی به نگه داشتن گزینه مورد نظر در طولانی مدت نخواهد بود.

ویژگی دیگری که چندی پیش شرکت Whatsapp اقدام به راه‌اندازی آن کرد در حقیقت کاربران را قادر ساخته تا بتوانند ویدیوهای موجود در یوتیوب را در حین چت کردن تماشا نمایند، این اقدام نیز مورد پسند کاربران قرار گرفته است، توجه داشته باشید که طبق آخرین اخبار برنامه Whatsapp بیش از 1 میلیارد و 200 میلیون نفر عضو دارد و پیش‌بینی شده است که در آینده این میزان بیشتر نیز گردد.

دادن دسترسی بیشتر به مدیران صفحات

شرکت Whatsapp

اما ویژگی جدیدی که قصد داریم به آن بپردازیم آن است که این شرکت به مدیران صفحات دسترسی‌های بیشتری داده است، به طوری که بتوانند ویژگی نظر دادن دیگر کاربران را لغو و حتی در صورت مشاهده برخی از تخلفات، عضویت آن‌ها را به حالت تعلیق درآورند.

این ویژگی جهت مدیریت صفحات بسیار مفید بوده و یقینا سبب ایجاد نیروی جاذبه لازم برای افراد مختلف خواهد شد. لازم به ذکر است که این ویژگی هنوز در مرحله تست بوده و تا مدتی دیگر برای عموم آزاد خواهد شد.

نظر شما در رابطه با این تغییرات چیست؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: Whatsapp , شرکت Whatsapp , شرکت واتس آپ ,
:: بازدید از این مطلب : 278
مطالب مرتبط با این پست
لیست

اگر مطالب این سایت مفید بود، ما را به دوستان خود معرفی بفرمائید